31 de gen. 2011

GAMBES A "L'AJILLO"



Aquest diumenge, pensava en un entrant d’aperitiu per variar i he trobat un paquet de gambes pelades congelades, doncs apa! ara faré gambes a l’“ajillo” que fa temps que no hem mengem. Més fàcil impossible i bo,bo,bo!
 


INGREDIENTS

½ de gambes pelades
3 grans d’all grossos
½ bitxo o  1 cayena
oli



PREPARACIÓ

Posem oli en una paella i fregim els alls a rodanxes i el bitxo a trossos quan són daurats hi tirem les gambes, donant tombs fins que s’hagin begut la seva aigua i estiguin fetes, les traiem i a servir calent.



13 comentaris:

  1. Pues tú lo has dicho, fácil, pero no por eso menos rico. A mí por lo menos es un clásico que me entanta.

    Besos y feliz lunes

    ResponElimina
  2. Boníssimes! i picantones!!
    bona setmana!

    ResponElimina
  3. Sempre m'han agradat soles o com a complepent d'un palt. Gràcies

    ResponElimina
  4. Les coses no han de ser complicades per ser bones i això és un bon exemple.
    Saps que el meu estri de cuina preferit és una forquilla de fusta?
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Que buenas! A mi personalmente, me encantan!

    ResponElimina
  6. Espera que vaig per la forquilla i una mica de pa.
    Petons.

    ResponElimina
  7. A mi m'encanten les gambes!! Així que també vaig a cercar la forquilla i el pa. Un petó, Paula

    ResponElimina
  8. M'encanten les gambes, jo vull un tast...
    bessets
    http://desdelacuinadelhort.blogspot.com/

    ResponElimina
  9. Amb aquest plat el meu pare fliparia!!!
    Una abraçada,
    mglòria

    ResponElimina
  10. Hola!! He encontrado tu blog a través de otro blog y me quedo siguiendote pues me ha gustado!

    Las gambas al ajillo nunca las he hecho y mira que las he probado en sitios, ahora con tu receta ya no tengo excusa!! jejeje

    Tal y como te he dicho, me quedo siguiendote y me voy a dar una vueltecilla por tu blog!

    Un beso y hasta tu proximo post!
    GastroAdiKta

    ResponElimina
  11. Es un plat per desfruitar i no deixar-ne ni una
    Petons

    ResponElimina
  12. OH! M'encanten i que siguin picants oi? Mai queda ni una. Si, molt bé, un bon aperitiu que amb una copeta de vi...Divino! Petonets

    ResponElimina
  13. Gràciesssss!!!!! siiii q son bones siiii!!!! amb aquest punt picantó!! ;) jejejeje...
    Bienvenida Anniki!!!

    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!