20 de gen. 2011

GAMBES AL FORN




Suposo que us ha passat a tots tenir convidats i gens de ganes de cuinar!!!, encara que la cuina m’apassioni no sempre estàs d’humor!, i això és el que em va passar l’altre dia…. Així que a pensar un entrant fàcil, ràpid i bo, i mira!, aquestes gambes que ja m’imagino que tothom heu fet però estaven boníssimes!!!!.

INGREDIENTS (4 persones)

6 gambes per persona  
cloïsses
2 grans d’all
1 vas d’oli d’oliva
sal
pebre
julivert


PREPARACIÓ

Mentre s’escalfa el forn, posem les gambes i les cloïsses en una safata, hi tirem sal i pebre i reservem. En un pot pel minipimer hi posem els grans d’all, el julivert i l’oli i ho piquem ben fi, ho tirem dins la safata junt amb les gambes. Ho posem al forn uns 15 minuts.



10 comentaris:

  1. doncs saps que no he fet mai gambes al forn??? sempre les he cuinat a la graella o amb suquet! així que hauré de provar aquesta versió! molts petonets

    ResponElimina
  2. Jo les he tastat al forn però només amb alls. Així han d'estar molt més bones.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Que receta más buena y facil de hacerla, en muy poco tiempo! Me la apunto!
    Saludos!

    ResponElimina
  4. Jo no fet mai les gambes al forn, però ho provaré, perqué és molt pràctic, quan ve molta gent.Moltes gràcies!
    Emma

    ResponElimina
  5. Estas gambas estão com um aspecto delicioso...
    Gostei da receita. Obrigada pela vestia ao meu blog. Ja estou seguindo o seu.
    Beijinhos

    ResponElimina
  6. Jo tampoc he fet mai gambes al forn, però després de veure la teva recepta les faré segur, segur!! Ja puc veure l'èxit que tendran!! Un petó, Paula

    ResponElimina
  7. Que bones!És d'aquells plats que sempre queden bé, per gaudir-ne de valent!

    ResponElimina
  8. Es un plat amb el que sempre quedes bé, i a mes a mes esta molt bo.
    Petons

    ResponElimina
  9. Gràciessss!!!!
    Les que no ho heu provat feu-ho perquè de veritat que surten boníssimes!!!!
    Petonetssssssss

    ResponElimina
  10. Tens raó; és un plat molt agraït, perquè és fàcil de fer (quasi no l'has de tocar, al forn es fa sol), i si tens convidats queda molt ben presentat i molt gustós. A mi també em passa, encara que m'agrada molt la cuina i disfrute molt cuinant i menjant, de vegades tens convidats i no saps què fer que siga fàcil, ràpid i que estiga bo i ben presentat. Aquesta és una bona solució. Una abraçada.

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!