7 de gen. 2011

BOMBONS


La meva cosina M. Alba, pel seu 50 aniversari ens va invitar a berenar… i jo vaig aprofitar, perquè sé què és goluda de mena… i li vaig fer uns bombonets.. que per cert van sortir molt bons!!!. Us animo que ho proveu perquè son facilíssims de fer!!!

INGREDIENTS

250gr xocolata de cobertura negra
250gr xocolata blanca

arròs inflat amb xocolata ( cereals Kellog’s)
cireres confitades
ametlles
pistatxos o qualsevol fruit sec



PREPARACIÓ

Es desfan les xocolates per separat al bany maria o bé 2 minuts al microones. Mentrestant en uns motlles que vulguem hi posem els cereals, les cireres i els fruits secs a trossets petits i s’hi tira la xocolata per sobre, deixant-ho anivellat , i es posa a la nevera un dia per altre. L’endemà és desemmotlla i ja està!.




13 comentaris:

  1. Que bons aquestos bombons....Vull un parell, val?
    Bessets
    http://desdelacuinadelhort.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Ara que m'han portat uns motlles de bombbons... no trigaré a fer-los! Quina bona pinta! :)

    ResponElimina
  3. Apa que macos t'han quedat! La teva cosina es deuria posar molt contenta!Ja deu estar esperant els 51.. Els bombons són molt agraïts oi? Fàcils i molt bons!Petonets!

    ResponElimina
  4. Ostres! Quina bona cara que fan aquests bombons!
    Sempre n'ha volgut fer. M'apunto la recepta i altres receptes que he vist en el teu bloc.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. oooooooooo! jo també en vull! m'encanten! a més, a mi com a la Sandra, els reis també m'han deixat uns motlles nous per bombons!!! jajajajaja. petonets

    ResponElimina
  6. Suposo que ja no en queda cap per mi, oi? M'encanta la xocolata!!!!!!!!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Deliciosos aquests bombons casolans!

    ResponElimina
  8. Gràciesssss!!!!!
    La veritat és que us animem a provar-ho pq son facilíssims de fer!!! i surten boníssims!!!
    Petonetssssssss
    :)

    ResponElimina
  9. Una capseta preciosa!, vaig fer per primer cop bombons aquest Nadal i en vaig quedar satisfeta, prenc nota de les teves idees!.Gràcies per entrar al meu blog!

    ResponElimina
  10. ostres que bons t'han quedat,semblen comprats.molt maco.felicitats i gracies per entrar al meu blog.

    ResponElimina
  11. Mercè i del buencomeryalgomas,gràcies...

    ResponElimina
  12. I vosaltres tampoc us quedeu curts amb la xocolata!!! Quins bombons més bonics us han quedat. Recordo que quan els meus fills anaven al parvulari un any per l'aniversari vàrem fer bossetes de bombons per regalar als companys de classe. Desde llavors no n'he fet mes. Ho tinc a la llista de pendents.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  13. Aiii Gemma!!!, la xocolata és la nostra perdicióooo.... jajajaajaj...
    Doncs ja saps que et toca!, a fer bombons i fer contents als teus fills!!!
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!