25 de gen. 2011

ARRÒS AMB CONILL




Arròs amb conill és un plat tradicional que amb poca cosa fas un plat únic.... és poc laboriós, ràpid i fàcil de fer, demés que està molt bo... i ajuda molt a l’economia i amb aquests temps que corren tot s’ha de mirar..... ;)


INGREDIENTS (4 persones)


½ conill a trossos
1 pebrot verd Itàlia
1 ceba grossa
1 tomàquet madur gros
8 vasos de brou de carn ( o d’aigua amb una pastilla de brou de carn)
1 polsim de colorant
4 vasos d’arròs
sal
oli
pebre


PREPARACIÓ


Es salpebra els trossos de conill i es couen en una paella amb un vas d’oli. Quan ja estan ben rossos es retira i en el mateix oli es fa un sofregit amb la ceba, tomàquet i pebrot, quan aquest ja està fet es torna a tirar el conill. Es remena ben remenat i s’hi tira l’arròs, el colorant i el brou. Es deixa coure 20 minuts, controlant si falta mes aigua fins que sigui cuit. També es pots ficar al forn el 5 minuts finals perquè queda mes sec.





5 comentaris:

  1. Que buena pinta tienen este arróz! Mmmmm! Me pido un plato

    ResponElimina
  2. Mira que té bona pinta però es que el conill i jo ara no som gaire bons amics, abans m'agradava molt. Anem canviant.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Doncs a mi el conill m'encanta, però saps que amb l'arrós no m'agrada barrejar-hi carn? sóc ben rara! jajajajajaja. Igualment no pateixis que no et faria un lleig a aquest arros! petonets

    ResponElimina
  4. Hoal,
    Jo el conill si que el menjo, però no a casa per que no li agrada a ningú. Ja m'agradaria provar aquest amb l'arròs.. ummm Boníssim! Petonets,

    ResponElimina
  5. Ha de ser boníssim aquest arrosset, m'agrada el color!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!