24 de gen. 2011

10 COSES DE NOSALTRES.... us tocarà a vosaltres???



Quan divendres passat vàrem llegir el post de la Judith del bloc: El món de Juju!!!.. estàvem absortes com sempre amb la seva entrada, i com a ella li va passar.... tampoc ens ho podíem creure!!!...ens havia nominat perquè diguéssim 10 cosetes de nosaltres que vosaltres no sapigueu... sincerament, ens va fer molta il·lusió!, però ohhhh i ara què? què us expliquem?... pensem que ho tenim relativament fàcil perquè no us hem explicat gran cosa.... i penso que és una bona ocasió per conèixer-nos tots una miqueta més!!!.

Si heu llegit "El primer Tast" ja sabreu com i perquè  va nàixer aquest senzill bloc....  no pensàvem pas que ens agradés tant fer-lo i introduir-nos en aquest fantàstic mon de la blogosfera!!... No portem gaire temps, però si que podem dir que hem tingut el gust de conèixer gent meravellosa.

Aquí van els 10 punts de nosaltres que encara no sabeu... Ens hem plantejat amb la Carme de ficar 5 punts de cadascuna...però creiem que és fer trampa així que finalment farem els 10 totes dues. Ella els seus i jo els meus sense veure-ho fins que ho escrivim aquí i ja veureu lo diferents que som... (l’edat també contaaa jajajajajaj.... )

NEUS

1.- No m’agrada el peix, ni olorar-lo.... és un menjar que pot amb mi... quan estudiava recordo anar al Pryca de Lleida i passar davant de la peixateria i caure gairebé desmaiada només de sentir l'olor!.

2.- M’encanta llegir, soc una devoradora de llibres, m’endinso dins la lectura i ho visc.. ploro, ric... 

3.- Des de ben petita faig col·lecció de clauers, en tinc més de 500 però jo no els compro, tots son regalats... en tinc de tot el món.

4.- M’apassiona la fotografia, he fet algun curs, encara em falta molt per aprendre, però jo amb la meva Nikon sóc molt feliç.

5.- La meva gran il·lusió és visitar Escòcia...  m’apassiona tot el tema de les Highlands... potser seran els llibres... ???.

6.- Sóc molt impulsiva i xerraire.... i això és quelcom que tota la vida ho he patit des de ben petita... he intentat controlar-ho...però NO PUC!.Encara que no us ho creieu, puc arribar a ser molt i molt tímida i vergonyosa. 

7.- Perfeccionista, ordenada i molt exigent tant amb mi com amb els altres....

8.- Tema roba: és la meva perdició, moderna però discreta... m’encanta anar vestida de color negre i els texans i les botes em tornen boixaaaaa.... en tinc un munt i cada vegada que surto de compres, compraria texans i botes!!!!.

9.- La informàtica és la meva gran debilitat... suposo que per això m’hi dedico.

10.- Si voleu tentar-me doneu-me xocolata negra!!!!.....


CARME

1.-  Sóc tímida i això de dir 10 coses meves ja hem fica nerviosa.

2.-  M’agrada molt llegir llibres, però també qualsevol cosa que caigui als meus dits.

3.-  No m’agrada el futbol, però tinc un fill futbolista i des dels 5 anys, no m`he perdut quasi cap partit seu, i ja en té 19.

4.- M’encanta caminar i la muntanya, encara que hi ha temporades que no puc practicar.

5.-  No suporto els guisats de color blanc, és a dir que predomina la crema de llet, per lo demés quasi tot.

6.-  Una conversa, uns bons formatges i un bon vi  <superior>


7.- M’agrada més el peix que la carn. Però no suporto la platja ni el sol.

8.- Treballo en el món de la informàtica, però soc administrativa, això ha fet que aprengui molt de les noves tecnologies.

9.- Tinc una memòria nefasta pels aniversaris, nocom la meva família m’ho perdona,  quasi no recordo ni quan és el meu.

10.-  Com podeu veure m’encanta la cuina, encara que estic veient que sóc molt amateur, quan corro pels vostres blocs.




Ara ja ens coneixeu tots una mica més i esperem que us hàgiu fet una idea de nosaltres... i ara ens toca nominar.... ens encantaria nominar-vos a tots, i alguns que haguéssim nominat, però que ja ho ha fet la Judith, així que.....




Esperem amb impaciència els vostres posts.... per conèixer-vos una mica millor.... De totes maneres, si algu de vosaltres no pot fer-ho per temps o pel que sigui o senzillament no li agraden aquestes cosess... no passa absolutament res!!!.







15 comentaris:

  1. M'ha encantat saber més coses de vosaltres!
    És curiós a una li agrada molt el peix i l'altra li repulsa.. i totes dues sou aficionades a la lectura i esteu entorn de l'informàtica...
    Molt bona proposta!
    Gourmederies

    ResponElimina
  2. ostres noies! com m'ha agradat llegir el post d'avui! La veritat es que l'altre dia em va semblar que no ho havieu vist! jajajaja, però ja veig que us heu aplicat de valent! coincidim amb molts punts, així que ja se perquè les vostres receptes m'agraden tant! 8). Petonets guapes

    ResponElimina
  3. Caram noies ja heu fet els deures!! Nosaltres els tenim encara pendents. Amb el vostre permís, potser us agafem l'idea de cadascú fer els punts de l'altre.

    ResponElimina
  4. Neus, veig que tenim molts punts en comú, sobretot el 6, ja,ja,ja.
    M'he mort quan m'he vist la primera!!!!!!!!!!!!!
    A mi es que em fa mooooolta cosa explicar 10 coses meves, tot i que cada dia n'explico unes quantes...De totes maneres moltíssimes gràcies per pensar amb mi.
    Molts petonets.

    ResponElimina
  5. Hace poco tiempo que os sigo, me encanta vuestro blog y por eso me he quedado. Muchas gracias por mencionar nuestro blog. Yo soy más de montaña que del mar, me gustan:el buen queso las setas, la verdura y el pescado, el vino no tanto ( prefiero en champán)soy més de peix, rumana, de nacimiento y valenciana por adopción ( pais, y nueva familia), así que eso es todo, como tú te presentastes, me parecía de mala educación no hacerlo yo también.

    ResponElimina
  6. Y acabo de acordarme de mi contrario, el otro del blog:; mi marido Toni, del terreno, macho ibérico, buen vino, la paella valenciana, las chicas guapas, comida casera y chocolate, mmmmmm chocolate!

    ResponElimina
  7. Res, tercer intent, i el missatge cada vegada més curt, perquè quan vull publicar el comentari això se'n va a prendre pel sac, o... s'han publicat?
    Moltes i motles gràcies noies per pensar en mi.
    Petonets

    P.D. El primer missatge era molt i molt bonic, i el segon també ;-) jejejejeje

    ResponElimina
  8. Hola noies!! Moltes felicitats per el premi,m'ha encantat conèixer coses de vosaltres! i moltes gràcies per la menció.... just tinc l'entrada amb el premi que em va donar L'ivana, ara mateix us afageixo!
    petonetsss

    ResponElimina
  9. Hola,
    Està molt bé conèixer una mica més! Quina gràcia fa quan veus punts en comú, curiositats. Això de la col·lecció de clauers regalats m'ha agradat molt. Sempre que vaig de viatge porto coses pels amics que fan col·leccions i els hi fa tanta il·lusió...
    Una entrada molt dolça! Petonets,

    ResponElimina
  10. Hola, a mi també em va "tocar la nominació" i també el primer que vaig pensar és i ara que els dic? Veig que a tothom li succeeix el mateix. M'ha encantat llegir un poquet més de vosaltres, així us sentiré més properes quan llegeixi les vostres receptes. Un petonet, Paula

    ResponElimina
  11. Gràcies a tots pels vostres comentaris...
    M'imagino que amb alguns de vosaltres tenim punts en comú i altres que no tant.. oi?
    Però ara almenys ja ens coneixem... i ens ha encantat llegir-vosss...
    Petonets

    ResponElimina
  12. M' ha agradat molt saber una mica més de voslatres, i gràcies per pensar en mi!

    ResponElimina
  13. Carme, crec que tenim molts punts en comú.
    Bé, es que no m’agrada gaire parla de mi mateixa, deu de ser la timidesa.
    De tot cort moltes gracies per haver pensat amb mi.
    Una abraçada i petons per totes dues.

    ResponElimina
  14. Un bon joc!
    Us faig des d'aquí mateix una proposta, què us sembla aplicar un gir lleuger i descriure aquelles coses que ens encisen, que valorem, que ens agraden, de l'altra persona?
    És una bona oportunitat per descobrir aspectes nostres que de vegades ens passen desapercebuts.

    ResponElimina
  15. If CARMEN has a ROOM in MAINE and CARTER has the same, what is the difference between the two and do they take kids and dogs?
    And if they " do" , what are the activities for the kids ?
    Any restrictions about the size of dogs?
    How much does it cost and how much in advance do you have to book for PITY LTD?
    And who is the PR for this booking?
    And do they have wake-up calls and sitters?
    I hear there is a guy called ALIBABA ASOVAR who works overtime?

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!