26 de gen. 2011

ESQUEIXADA DE BACALLÀ

Per la Rosalía




L’altre dia vàrem anar a sopar a casa dels meus tiets, jo ja esperava a veure que faria la meva tieta per publicar-ho, jejejeje....., perquè és una cuinera excel·lent! i aquí ho teniu!, jo com us podeu imaginar ni tastar-la, però per la resta de convidats va triomfar… és un plat senzill i que normalment sol agradar molt.


INGREDIENTS

½ kg. bacallà
5 grans d’alls
2 tomàquets madurs mitjans
Oli, olives

PREPARACIÓ

La nit anterior o 8 hores abans posarem el bacallà a dessalar a la nevera i canviant l’aigua dues vegades.
Passat el temps, l’escorrerem ben escorregut i l’esqueixarem i el col·locarem en una safata. Seguidament en un morter hi posarem els alls, el tomàquet pelat i ho picarem tot hi posem oli i ho tirarem per sobre el bacallà. El decorarem amb olives i si es vol també amb una mica de pebre.







12 comentaris:

  1. doncs no pateixis que el pròxim cop el teu plat ja me'l menjo jo! m'encanta l'esqueixada! petonets guapa

    ResponElimina
  2. Ja,ja,ja. He pensat el mateix que la Judith, ara ens haurem de barallar!
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Es un plato delicioso, tienes razon en que gusta a casi todo el mundo, a nosotros nos encanta y a ti te ha quedado con una pintar riquisima, ahora mismo me comía un buen plato!!!
    bsts. maite

    ResponElimina
  4. M'encanta l'esgueixada!! acostumo a fer-la quan fa més bon temps, jo cóc de les de posar una mica de pebre... m'agrada elpicant... !
    He intentat posar un comentari al post de les nominacions i no he pogut, gràcies per pensar amb comacasa-res!! intentaré, que prou costa..., fer els deures! gràcies!
    petó

    ResponElimina
  5. Mmmmm! doncs si agrada molt, encara que jo no en faig massa sovint perquè a casa tampoc agrada, només a mi, bé, que no és gaire difícil perquè la resta d'habitants són criatures;-)
    Petonets

    ResponElimina
  6. Gracias por pasar por mi blog.
    He venido a devolverte la visita y me ha gustado mucho el tuyo, así que, con tu permiso, me quedo.
    Besos

    ResponElimina
  7. Us he vist com a noves seguidores del meu blog i he vingut a visitar-vos. Teniu un blog molt interessant, em quedo de seguidora.
    L'esqueixada té molt bona pinta, a mi tampoc m'agradava el bacallà, però ara si m'agrada.
    Petons.

    ResponElimina
  8. Mmmm...quina recepta més bona! M'agrada, m'agrada! Una abraçada, Paula

    ResponElimina
  9. El plaer de la senzillesa, estimats! Tres o quatre ingredients senzills però bons i a triomfar!!

    Salut!

    ResponElimina
  10. HOla,
    Quina recepta més bona! Jo no pararia de menjar esqueixada. Adoro el bacallà.. Petons

    ResponElimina
  11. Ja veig que jo dec ser el bitxo raro que no li agrada l'esqueixada!!!,jajaajaj.. però ja estic contenta que a tots vosaltres us agradi!!!... i com ben bé diuen la Mònica i la Judith... ja els hi guardaré el meu plat!!! :)

    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!