18 d’oct. 2010

FORMATGE DE CABRA AMB MELMELADA DE TOMÀQUET




Quan la Carme em va passar aquesta recepta la veritat és que vaig fer escarafalls!!!, formatge i tomàquet!!! uffff!!!, com a que no!, però em va assegurar que a l’ultima trobada de cosins, la Rosa  ho va fer i va tenir un èxit rotund!. Així doncs, finalment em vaig llançar i un dia que tenia convidats vaig fer-ho! i no us podeu pas imaginar l’èxit que va tenir, tant que inclús vaig haver de tornar-ne a fer!!!. Així que us ho recomano, proveu-ho i ja ens direu que...
La recepta que em va dir, era sense coure, ho he provat de les dues maneres i totes son boníssimes!!!! Féu la que més us agradi, o totes dues, per què no?


INGREDIENTS

rotlle de formatge de cabra
melmelada de tomàquet
torradetes 


PREPARACIÓ

Es talla el rotlle de formatge de cabra a rodanxes i es col·loca damunt de les torrades. Es posen uns segons al microones (el just perquè es desfaci una miquetona el formatge) i seguidament s’unta de melmelada de tomàquet. 




3 comentaris:

  1. Ok, ja em crec que això està boníssim, però jo no ho tastaré mai, l'hauré de fer amb una pinça al nas ( pels que no ho saben, no m'agrada ni l'olor del formatge). Per tant, no teniu una sugerència per canviar el formatge de cabra per alguna altra cosa que no sigui derivat de làctic?.

    ResponElimina
  2. Jajajaja... Doncs!, ara si que ens poses en un compromís!!!. Ja pensarem alguna cosa...
    Gràcies

    ResponElimina
  3. Demà és el meu Sant, i en faré alguns , d'aquets aperitius

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!