17 d’oct. 2012

EMPEDRAT DE CIGRONS





Sé que potser és una recepta més d’estiu ja que és molt refrescant, però com que aquests dies havia fet molta calor, i a casa ens agrada molt… vaig aprofitar per fer-la!. I és una bona manera d’introduir el llegum a casa, i n’hauríem de menjar almenys 2 cops a la setmana pel seu valor proteínic, demés és un plat rapidíssim de fer i a mi personalment, m’ha tret de dificultats!!!.

Amb la meva cosina, varem tenir un petit debat sobre l’empedrat, ella em diu que l’empedrat és amb mongetes i bacallà i jo tota la vida a casa, l’empedrat s’ha cuinat tal com el veieu…  Així que no sé quina de les dues té raó, però només us puc dir, que tant és el nom de la recepta, la qüestió és que agradi i sigui saludable.
Vosaltres quin tipus d’empedrat cuineu? De totes maneres aviat tindreu publicat el seu empedrat....


INGREDIENTS

200 gr. cigrons cuits
2 tomàquets
1 pebrot vermell petit
½ pebrot verd petit
2 ous durs
1 ceba mitjana
olives
2 llaunes tonyina amb oli d’oliva
oli
Vinagre mòdena


PREPARACIÓ

Tallem els pebrots, la ceba, tomàquets, olives i els ous durs a trossets petits i ho afegim en un bol. Hi afegim les llaunes de tonyina amb l’oli inclòs, seguidament hi afegim els cigrons, (què jo, encara que siguin cuits, els arrenco el bull) i ho barregem tot ben barrejat. Ho amanim amb oli i vinagre de mòdena. I ja es pot servir.




8 comentaris:

  1. Que bo! Empedrat! Me n'has fet venir ganes. M'encanta i fa dies que no n'he preparat. M'agraden així com els has fet, també amb ou dur! Petons

    ResponElimina
  2. Molt bé !! Nosaltres fem 1 o 2 vegades a la setmana llegums.
    Una abraçada
    Sara

    ResponElimina
  3. Hola:
    Asi es como más nos gustan los garbanzos, además son muy sanos.
    Abrazos.

    ResponElimina
  4. Un buen empredat, asi me encantan los garbanzos, gracias por tu visita a mi cocina, ahora me quedo viendo se se prepara por aqui
    besos

    ResponElimina
  5. Es un empedrat la mar de complert... a mi m'encanten les llegums fredes tant en empedrat com en esqueixada!!!! i si, venen encara de gust!

    ResponElimina
  6. A mi me encantan los garbanzos y preparados así, tienen que estar deliciosos.
    Tienes un regalito en mi blog.
    Un abrazo

    ResponElimina
  7. Gràcies pels vostres comentaris!!!!
    Estem molt contentes de que us agradi!!!!

    Petonets
    Neus

    Arae -> Muchas gracias!!!!... me ha hecho mucha ilusión

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!