23 d’oct. 2012

ARRÒS AMB LLET



Per la Piedad



Diuen que l’arròs amb llet potser és un dels postres genuïnament autòctons de la nostra terra, i que els nostres avantpassats sempre presentaven l’arròs cuinat amb llet...


Hi ha moltes maneres de fer-lo, però sempre resulta un postres boníssim i molt temptador… Demés és de fàcil digestió i molt nutritiu. A casa ens agrada molt, i sincerament, jo no n’havia fet mai, i per això vaig demanar la recepta, ja que els de compra, sempre molt bons, però mai com els de casa. I ara si que ja no tinc l’excusa per cuinar-lo!!! 

INGREDIENTS

1l. llet
12 cullerades soperes d’arròs
8 cullerades soperes de sucre
1 canyella en rama
1 taronja
Canyella en pols

PREPARACIÓ

En un cassó es tira 3 dits d’aigua i es fa bullir l’arròs 5 m. Seguidament, es llença l’aigua i s’hi tira la llet, el sucre, la canyella en rama i la pela de la taronja i es deixa bullir 15 m.

S’emplata i s’hi tira canyella en pols.







8 comentaris:

  1. Que bo! ho provaré amb taronja, jo sempre l'he fet amb llimona, i tinc ganes de saber quin gust té! T'han quedat unes fotos molt boniques! petons

    ResponElimina
  2. M'encanta l'arrós amb llet!! Quan el faig uso la recepta de l'àvia de la meva parella, que porta anys i anys fent-lo i queda deliciós!! La vostra recepta es veu boníssima!!

    ResponElimina
  3. La boca es fa aigua amb aquestes fotos, sembla que te'l puguis menjar directament des de la pantalla .... Molt bona recepta i super fàcil.

    ResponElimina
  4. Doncs, a mi no m'entusiasmava però a mida d'anar-lo preparant perquè al meu marit li encanta li he anat trobant el gust. També en faig sovint i no el tinc penjat al bloc jejeje....
    Petons

    ResponElimina
  5. Mmmmmm nyam nyam!
    sembla que puguis menjar-lo desde la pantalla.....

    ResponElimina
  6. Si que es bo siii..... i gràcies a totes!!!!
    :)

    ResponElimina
  7. mmm qye bo que està l'arròs amb llet i quin temps fa que no en tasto mmmmmm, quines ganetes !!!
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!