13 de gen. 2011

BACALLÀ A LA LLAUNA




A casa nostra ens agrada molt el bacallà i es pot cuinar de moltes maneres, aquesta n’estic segura que gairebé tothom ja l’heu provat, ja que fer-lo a la llauna és típicament catalana... resulta fàcil i boníssim!!!.

INGREDIENTS (4 persones)


8 talls de bacallà
3 alls pelats i tallats a rodatges
2 branques de julivert
1 cullerada de pebre vermell dolç
1 vas de vi blanc
Farina
Oli

PREPARACIÓ

S’enfarina el bacallà i es fregeix dos minuts per banda. Es retira i el deixem en una safata per anar al forn. Amb l’oli que ha deixat s’hi passa els alls abans que es cremin i es tira el pebre i de pressa es dona 3 tombs  i es tira per sobre el bacallà.
Es piquen dos alls amb el julivert ben petit i es tira sobre els talls de bacallà, es fica al forn amb el grill encès 10 minuts més o menys, fins que vegem que es daura.









7 comentaris:

  1. Com m'agrada el bacallà! i de totes classes! però segurament el bacallà a la llauna és un dels meus preferits! petonets

    ResponElimina
  2. Avui si que si: espereu-me que vinc a casa vostra!!!!!!! M'encanta el bacallà i a la llauna, com a la Judith, més. Es que la nostre mare el feia boníssim!!
    Molts petonets.

    ResponElimina
  3. Si senyora! La millor recepta del món! Plat típicament català que no té res a envenjar a altes maneres de cuinar el meravellos i agrait BACALLÀ! Petons,

    ResponElimina
  4. Doncs jo no l'he provat tal i com l'has fet tu. Quina bona pinta aquest plat!

    ResponElimina
  5. Jo tampoc no n'he menjat mai a la llauna. Ho hauré de provar urgentment! Un petó, Paula

    ResponElimina
  6. me ha encantado este bacalao me tomo la receta, tienes un blog excepcional, seguire pro aqui un beso

    ResponElimina
  7. Festa grossa amb aquest plat de bacallà!

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!