21 de nov. 2011

FILET DE PIT DE POLLASTRE FARCIT A LA PINYA



No se si us passa a  vosaltres però jo el pit el trobo molt espès a l’hora de mastegar, i si no era a filets no hem menjàvem. Per això un dia vaig veure aquesta manera i hem va semblar que era de més bon menjar, demés fet al forn, que es la meva manera preferida.


INGREDIENTS ( 4 persones)

1 pit de pollastre per persona
4 talls de pernil dolç
4 talls de formatge semicurat
1 pot de pinya en almívar
3 patates
talls de bacó
oli

PREPARACIÓ

Partirem els pits per la meitat sense arribar al final (forma de llibre), i les farcirem amb un tall de pernil i un de formatge. Tancarem i les emboliquem amb els talls de bacó ( 2 o 3 talls segons lo gran del pit), lliguem amb fil de cotó i posem en una safata per anar al forn.
Un cop estan totes, hi afegirem les patates pelades i tallades a daus, regarem amb oli i posarem al forn escalfat a 200º. Passats 15 minuts les ruixarem amb la meitat de l’almívar de la pinya i deixarem fer uns 15 minuts més, quan faltin 5 minuts, hi tirarem la pinya feta a trossos.




4 comentaris:

  1. Sí, a mi també em passa, es fa pesat de mastegar. Ara, posant-hi el formatge i el pernil... i a sobre la pinya, no vegis! Ha de ser boníssim! Petons

    ResponElimina
  2. I tant que em passa!! quan vivia a casa mons pares em negava a mnjar pit de pollastre a la planxa, però t'asseguro que així me'l menjaria encantada!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. El pit farcit sempre queda més amorós i millor de menjar, amb aquest farcit boníssim
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per alimentar el nostre bloc, ens ajuda a seguir endavant!!!!